یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس سرویس‌دهی رایگان دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد به مناسبت عید غدیر تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم سرویس‌دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد روز عیدغدیر (سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳) رایگان است نگاهی به تاریخچه برگزاری عید ولایت و موقوفه‌های مربوط به آن در مشهد| چراغ روشن وقف در جشن غدیر شهردار مشهد: تخریب دیوار‌های خطرساز شهر برای حفظ جان مردم امسال هر روز یک اتوبوس به اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه می‌شود اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید سعیدغدیرخم در مشهد دلجویی شهردار مشهدمقدس از نیروی حفاظت فیزیکی بوستان خورشید بارش شدید باران خسارتی نداشته است | احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها تا پایان امشب (۳ تیر ۱۴۰۳) بوستان‌های چهل‌بازه، وکیل‌آباد، کوه‌پارک و کوهشار مشهد تعطیل شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) نخستین جلسه شورای بسیج اداری استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد+ فیلم  کشف ۳۱۲۰ کیلوگرم آرد نانوایی در یکی از هتل‌های مشهد اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد به‌مناسبت دهه امامت و ولایت | نورافشانی ۵۰ نقطه مشهد در شب عید غدیرخم
سرخط خبرها

هنوز هیچ واکسنی برای کرونا به تأیید سازمان بهداشت جهانی نرسیده است | انجام پروژه‌های ۸۰۰۰ میلیاردی در مشهد کار کوچکی نیست

  • کد خبر: ۴۰۲۵۶
  • ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
هنوز هیچ واکسنی برای کرونا به تأیید سازمان بهداشت جهانی نرسیده است | انجام پروژه‌های ۸۰۰۰ میلیاردی در مشهد کار کوچکی نیست
هنوز واکسنی که به تأیید سازمان بهداشت جهانی رسیده باشد، تولید نشده است. از شهروندان می‌خواهیم سفت‌وسخت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

لاله سالدات کوثری-شهرآرانیوز| عضو شورای اسلامی شهر مشهد در نطق پیش از دستور صد و سومین صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نهضت عاشورا هر چند در زمان محدود انجام شد، اما شجاعت انکار ناپذیر آن معیار سعادت بشریت شد.

شهریاری افزود: در نهضت عاشورا آموزه‌های متفاوتی وجود دارد. به استقبال مرگ رفتن معیار خلوص حرکت‌های آسمانی است که امام حسبن (ع) در حرکت تاریخی خود جاودانه ساخت.

وی گفت: عاشورای حسینی بهترین چراغ راهنما برای یک جانعه پویاست.

شهریاری ادامه داد: عاشورا حق بزرگی بر گردن انقلاب دارد و انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است. جا دارد که در همه حوزه‌ها خود را ارزیابی فرهنگی کنیم. تا بتوانیم اولویت‌های فرهنگی خود را برای دهه پنجم مهیا کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد خاطر نشان کرد: واقعیت اقتصادی مردم در شان‌مردم نیست، حفظ کرامت انسانی را بپذیریم و دربرخی از عملکرد‌های خود تجدید نضر کنبم.

شهریاری گفت: هفته دولت فرصتی است تا عملکرد دولت‌ها در حوزه‌های مختلف اعلام شود. هیچ کس نباید بر خلاف قانون میل و اراده خود را بر دیگران تحکم کند.

وی افزود: در نظام اسلامی هیچ کس به خاطر تمکن مالی و خارج از چارچوب قانون نباید در مدیریت جامعه نفوذ کند.

وی یادآور شد: این همان تفکری است که در آغاز شکل گیری انقلاب به آن می‌اندیشیدند. اگر امروز به این مهم دست نیافته ایم باید بپذیریم در تصمیم گیری‌ها دچار اشکال بوده ایم.

عضو شورای شهر مشهد تاکید کرد: این روز‌ها مدافعان جان بر کف سلامت در شرایط سخت و جان فرسا با تنی خسته، اما روحیه‌ای خستگی ناپذیر مسعول خدمت رسانی هستند.

وی افزود: برای شهیدان حوزه سلامت آمرزشمی کنیم.

شهریاری گفت: هنوز واکسنی که مورد تایید سازمان بهداشت جهانی باشد تولید نشده است از شهروندان می‌خواهیم سفت و سخت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: شورای پنجم در سال آخر کاری خود توانسته کارنامه قابل قبولی را ارائه دهد و سیمای شهر را به طور قابل محسوسی تغییر دهد.


عضو شورای شهر مشهد گفت: انجام پروژه‌های ۸۰۰۰ میلیاردی در مشهد کار کوچکی نیست.

گفتتی است در پایان نطق پیش از دستور صد و سومین صحن علنی شورا از مجموعه کادر پزشکی پرستاری و درمانی و تیم پزشکان و مدافعان سلامت در حوزه مبارزه با بیماری کرونا در مشهد تقدیر به عمل آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->